- Jak mogę określić rozmiar, który jest dla mnie odpowiedni?
Aby znaleźć odpowiedni rozmiar rowerów Polygon, możesz dopasować swój wzrost do tabeli rozmiarów rowerów. Możesz również wziąć pod uwagę geometrię roweru, aby znaleźć rowery, które będą do Ciebie idealnie pasować.
- Jaką wagę wytrzymują rowery Polygon?
Ogólnie zaleca się 110kg/243lbs. Więcej szczegółów można znaleźć w naszej ogólnej instrukcji. Uwaga: rowery dla dzieci są zaprojektowane z łącznym limitem wagi 50kgs/110lbs.
- Czy kupując rower, otrzymam akcesoria rowerowe?
Ogólnie rzecz biorąc, po zakupie otrzymasz rower (jak pokazano na naszej stronie internetowej www.polygonbikes.pl), w tym instrukcję obsługi i małe pudełko. Niektóre rowery są również wyposażone w pedał i odblask. Jeśli po zakupie dodano jakieś dodatkowe akcesoria, takie jak bidon lub kask, jest to część oferty marketingowej Twojego sprzedawcy i może być inne u każdego sprzedawcy.
- Czy mogę otrzymać części zamienne od Polygon Bikes?
Tak! Posiadamy wiele części zamiennych. Skontaktuj się z lokalnym dealerem Polygon Bikes lub krajowym dystrybutorem, jeśli dealer nie może Ci pomóc.
- Czy Polygon sprzedaje zestawy ram?
W sprzedaży posiadamy ograniczony wybór zestawów ram. Skontaktuj się z lokalnym dealerem Polygon Bikes, aby uzyskać informacje o cenach i dostępności.
- Czy mogę zamówić naklejki zastępcze do roweru?
Przepraszamy, nie mamy naklejek zastępczych na rowery Polygon.
- Jestem zainteresowany byciem jednym z dealerów Polygon, jak mogę to zrobić?
Dziękujemy za zainteresowanie współpracą z nami! Możesz zostawić wiadomość na info@polygonbikes.pl ; nasz zespół chętnie Ci pomoże.
- Jak mogę otrzymać kartę gwarancyjną Polygon Bikes?
Jeśli kupisz rower od autoryzowanego sprzedawcy, zwykle otrzymasz od sprzedawcy kartę gwarancyjną Polygon. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się ze sprzedawcą, aby ją otrzymać.
- Jak przebiegają procedury gwarancyjne?
Skontaktuj się z autoryzowanym sprzedawcą Polygon Bikes i przynieś zmontowany rower do przeglądu. Upewnij się, że masz ze sobą oryginał faktury lub dowód zakupu. Prosimy o zapoznanie się z Warunkami gwarancji firmy Polygon.
- Czy na używane rowery obowiązuje gwarancja?
Nie udzielamy żadnej gwarancji na rowery używane.
- Jaki jest status mojego roszczenia gwarancyjnego?
Sprawdź status u sprzedawcy Polygon Bikes, u którego zgłosiłeś produkt. Nasz zespół przekaże aktualizację bezpośrednio do powiązanego dealera.
- Jak mogę kupić rower Polygon?
Rower możesz zamówić z oficjalnych stron internetowych naszych partnerów bądź udać się do lokalnego dealera rowerów Polygon, aby móc zakupić rower na miejscu.
- Co się dzieje po złożeniu zamówienia?
Jeśli złożysz zamówienie na stronie Polygon, otrzymasz potwierdzenie zamówienia e-mailem. Kilka dni później otrzymasz kolejny e-mail z datą wysyłki.
- Czy jest wymagany montaż, gdy mój rower zostanie dostarczony?
Rowery są już zmontowane w 100% i gotowe do jazdy. Po dostawie wystarczy dokonać dopasowania roweru do swojej sylwetki i jest gotowy do jazdy.
- Czy mogę zamówić rower w niestandardowej konfiguracji?
Przepraszamy, w tej chwili nie zapewniamy niestandardowego roweru.
- Jakie są opcje płatności?
Dostępne obecnie opcje płatności to:
– Płatności online przez bramkę Przelewy24
– Przelew tradycyjny
– Płatność przy odbiorze
– Raty 0% z RRSO 0%
- Czy oferujecie jakiś model finansowania zakupu?
Jedną z metod płatności są raty 0% z RRSO 0%.
- Skąd nastąpi wysyłka roweru?
Wszystkie rowery mamy na miejscu w Polsce. Wysyłka następuje z naszego lokalnego magazynu na terenie tego kraju.
- Czy mogę zostać obciążony cłem przy zakupie?
Nie — wysyłka krajowa nie jest obciążona żadnymi dodatkowymi opłatami poza ceną zakupu.
- Jak długo potrwa dostawa mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia potrzebujemy około 2 dni roboczych na dokładne sprawdzenie roweru – fizycznie i funkcjonalnie, zanim wyślemy go do Ciebie. Datę wysyłki otrzymasz później.
- Jak mogę sprawdzić status dostawy mojego zamówienia?
Możesz sprawdzić status dostawy swojego zamówienia na oficjalnej stronie kuriera, o której poinformowaliśmy w e-mailu dostawy.
- Jeśli mam jakiś problem z moim rowerem, po zakupie go za pośrednictwem strony internetowej firmy Polygon Bikes (www.polygonbikes.pl), jak mogę go rozwiązać?
Skontaktuj się z nami drogą mailową, wysyłając wiadomość na adres info@polygonbikes.pl, nasz zespół dokona wszelkich starań, by pomóc Ci w rozwiązaniu Twojej sprawy.
Zdecydowanie zalecamy zabranie roweru do najbliższego sprzedawcy firmy Polygon. Jeśli nie możesz znaleźć najbliższego dealera, sugerujemy zabranie roweru do pobliskiego sklepu rowerowego.
Jeśli jednak pojawią się problemy, możesz spróbować przesłać zgłoszenie za pośrednictwem pulpitu nawigacyjnego Polygon Bikes. Zapoznaj się również z Warunkami gwarancji Polygon.